joi, 9 aprilie 2009

proof of life

uhu

traiesc.

adica am venit si eu la un hotspot- greu de gasit in Cluj, by the way- ca nu imi merge googleul in camin :D

si cu ocazia asta mai postez si eu ceva pe blogul asta, ca prea s-a ales praful.

Suntem in toiul Conferintei si lucrurile merg bine. Surprinzator, coordonatorul inca nu a clacat- dat demisie, fugit de la "locul faptei", ars in fata Primariei. E de bine.
Ieri a fost ziua noastra, a ASPR. Uhuuu, La Multi Ani noua, am facut 17 anisori! Not bad!
Cu ocazia asta , multumesc tuturor pentru mesaje si felicitari.

Altfel...
... am fost azi la liceul tiberiu Popoviciu in Cluj, la predat o ora de dirigentie, pentru care , sincer, nu m-am foarte pregatit , fiind prinsa cu treburi mai importante lately.
Ma gandeam sa ma trag pe c%% dimineata la 5:45 cand a sunat ceasul. Socant, but I didn't. M-am dushulit si m-am pregatit si eu pentru ora matinala la care trebuia sa fac pe profesoara- Jeez, am uitat vremurile de la liceu, cand aveam ore zilnic de la 8:00!!

Ok, ajunsa in fata unor pusti chiar simatici de a 11 ea ai unui Liceu de Informatica ( prestigios, insa nu suficent de "cu fitze" pentru a-mi amorsa in totalitate imaginea Colegiului - va rog, nu "liceu"!- meu E. Gojdu) , ma apuc sa le povestesc una alta despre interviul de selectie, in cadrul unei ore de dirigentie.

Am fost placut surprinsa de colaborarea si deschiderea acestora. Pe bune! ok, exceptand remarcile absurde ( nu nesimtite- cum ma asteptam) a unui pustan de bani gata, care probabil o sa fie un om ca lumea dupa ce da de cateva ori cu capul de bolovanul realitatii :) , a am fost uimita de asa-zisa "generatie emo, de pitzi si de cocalari". Nu sunt chiar rai, we still stand a chance!

Fara sa point fingers at people, si daca are vreo importanta parerea mea ( si are pt ca e Blogul meu, eu is Ceashca pe el :P) , eventualele blocaje in procesul de predare-invatare, predare prin colaborare si interactiuni, se datoreaza in foarte mare parte profesorilor SLABI SLABI SLABI!...
cel putin in situatia de azi, tanti profesoara ( pe la 30 de ani, deci nici prea batrana sa o scuze "mentalitatea vremii trecute" , nici prea tanara, pt a "fi luata la misto") , prin putinele ei interventii in cadrul orei, nu a facut nimic decat sa ii starneasca ori stanjeneasca pe elevi, coborandu-se mai jos de nivelul broastei prin fel si fel de remari de prost gust. Ah, unde mai punem clasicul tipet de tzatza de piata in speranta de a face liniste.
Un batut din palme si o rugaminte de a ne asculta si vorbi pe rand, au fost suficente, din ce am vazut eu ...

...

oh well, n-o fi asta cel mai mare bai al nostru, dar cu siguranta, de aici incep o serie de probleme care se perpetueaza mai apoi si ne miram de ce studentii nu vor avea "gandire critica" si nu vor dori sa dezbata la seminarii...

pana una alta, hai sa ne amagim cu fapul ca altii au baiuri mai mari ( v. situatia din Chisinau) , si ca noi avem doar de rotunjit unele contururi.

e adevarat ca i'm a detail person, dar consider ca aceste maruntisuri adesea vazute doar ca detalii, sunt de fapt un interludiu ce ne vor sluji drept marturii pentru fericirile/ neajunsurile de maine...

gata, la un mini-somn de dupa-masa cu mine...ca ziua e lunga, si noaptea (cu luna) plina :)

Niciun comentariu: