duminică, 15 martie 2009

despre mine...





Sunt
Alina C. Gavra :D ( si-mi pare bine)
As vrea
sa prind sfarsitul lumii
Pastrez trandafirii de la iubiti
Mi-as dori o pisica pufoooasa
Nu-mi place sa stau intr-un singur loc
Ma tem de pesti ( bleaaaaaaah)
Aud destul de bine, multumesc!
Imi pare rau cand ranesc intentionat pe cei dragi
Imi plac petrecerile fara motiv
Nu sunt invidioasa pe nimeni
Cant zilnic :)
Niciodata nu spun niciodata
Rar las un prieten la greu
Plang cand am nevoie sa imi spal ochii si sa imi golesc gandurile
Nu sunt multumita cu gandul ca se trece extrem de usor de la dragoste la ura
Sunt confuza cand ma indragostesc
Am nevoie de diversitate si muzica
Ar trebui sa eliminiam din vocabular "ar trebui" ( cognitivistii stiu de ce :P)
Familie - ceea ce conteaza cu adevarat pentru mine
Greseli majore mi-au deschis noi drumuri
Hobbiuri am, timp nu prea...
Intimitate sa fie!
Jeans place la mine...mult
Kitch - ul exista printre noi, and guess what- se perpetueaza. o avea si el vre-un rol
Lucruri interzise : nu uita cine esti
Machiaj... cum? da, din cand in cand...
Niciodata nu ai spune/ face/ purta minciuni ( majore :P) lui mama si tata, face sex cu animale :P , purta haine care nu ma reprezinta
Original fiecare dintre noi suntem - in lumea mea ideala
Parfum preferat: Hypnotic Poison , Christian Dior ( se explica multe, nu?)
Reguli : imi place aia cu " totul e permis in dragoste si razboi" :)
Shopping - doar la tinta. vreau aia, ma duc si iau. shopping
Teatrul ... interesant
Tentatii... nu le scriu pe blog- sunt ale mele!
Tinuta perfecta...aaaaaaa...ceva comod oricum
Vacanta perfecta e aia lunga si alaturi de prieteni
Ziua de nastere 30 iunie


place, nu place?
oh well, pentru a nu fi eu cea care intrerupe lanutul , provoc pe Ruxi sa continue jocul... adica spune-ne si tu cate ceva despre tine...


spor!

4 comentarii:

Andra Magda spunea...

noo ce faain :P:P ai intrat si tu in joc ;)

Diana_Teodora spunea...

auzi destul de bine??? sigurrrrrrrr?

Mishu spunea...

Vorba lu' GxG..."Ce dreaq sa zicem si noi acum??? Ne place :D"

Oricum, noi te iubim asa cum esti >:D< (eu si cu cine mai subscrie :P)

Ali Gavra spunea...

va multumesc pt sustinere...

it's not easy beeing me u know :P