vineri, 8 august 2008

S-am ajuns si pe la mare




Si uite, ca dupa aproape 2 saptamani minunate pe la Timisoara, unde a fost 90% noros si ploaie, am ajuns si la mare-unde , desigur, a fost cald si soare. Drumul a fost lung si "anevoios" , adica si voios (cam pana putin dupa Craiova, unde s-au terminat proviziile de energie solida, interna, dar mai ales lichida) si "Avoios"= naspa rau, cand m-a doborat curentul si durerile de tot felu, de la dormit pe jos pe coridorul jegos si mult prea racoros. In fine...am ajuns la mare, totusi intregi. Ne-am cazat frumos in corturi mandre de armata...:D...no comment, nu a fost chiar rau... cam frig noaptea, dar se trata cu orice forma de C2H5OH; cam mare caldura dimineata, dar si asta isi gasea solutia intr-o imbaiere in mare... ...ah...apa marii- numai buna! racoroasa, dar totusi nu prea rece... In rest, legat de activitati, nu ne-am plictisit : am stat la soare, la bere, la debate cu presedintele Basescu, am cantat pe scena, ne-am pictat pe plaja, am alergat ca pirati prin toata statiunea dupa o comoara inexistenta ( multumim Liga AC si OCSE pentru Treasure Hunt :D ) si alte cele... si apropos de ce zicea Brancusi si de faptul ca imi mut mereu casa...de fapt nu o mut, ma mut doar pe mine :) ... acasa e aici, unde sunt acum , unde ma simt cel mai bine - pe termen scurt cel putin :D! " Mă simt ca acasă. De jur împrejur, numai trunchiuri şi bârne cioplite. Eu n-am plecat niciodată din satul meu.
Asemenea melcului, mi-am adus coliba la Paris... " Brancusi

Niciun comentariu: