luni, 25 august 2008

mai emo ( part II ...?)

" esti o durere(???), topindu-mi linistea"
ma tulburi din nou
nu o lua ca pe un repros. sau ia-o asa. nu stiu. mi-e greu.

cu sau fara acordul tau(?)- nu stiu!

probabil imi va fi mai usor cand ma intorc la cluj.


" nu vezi ca am obosit?"

vorbesti de altruism...poate ar trebui sa pui in balanta cat merita sa distrugi ceva ce...da, e la inceput, dar e ceva...se contreaza cu pasi repezi- o fii de bine sau nu, nu stiu. dar simt ceva - ceea ce ma face sa cred ca merita --- doar pentru a ma face sa fiu din nou singura.
Sau crezi ca poti sa imi oferi ceva bun si pentru mine. poti sa imi oferi altceva?
sau vrei doar sa incerci? cat crezi ca mai duce inima mea...ratiunea mea? sau nu conteaza?


oa
re nu risc sa imi spulber(i) toate povestile cu feti frumosi si printese , in care inca mai cred?

revenind la altruism...tu, exceptie, ce decizie vei lua?