joi, 3 iulie 2008

Ce facem in vacanta?



Raspuns: MULTE!
unii merg la mare , pe la munte...poate peste hotare...

eu de cateva zile incoace ma ambitionez sa imi gasesc o tema pentru licenta - da, planuiesc sa ma apuc din timp :)

Totusi , pana acu nu a fost sa fie.
Azi, de exemplu, m-am revzut cu un vechi & drag prieten si ca de obicei, dupa o tura de povesti, am inceput deja consacrata "sedina foto - cea de toate zilele". Aveti cateva exemple din ce a iesit- you be the judge of it. Mie sigur imi plac. Nu de alta, dar stie baiatul ce stie si are si cu ce...;)
- pt cei interesati aveti si un link : http://paradoxart.deviantart.com/gallery/ -

altceva ... nimic deosebit deocamdata, insa mai sunt 8 ore din ziua de azi .

ma duc sa zambesc soarelui --} ar fi cazul, ca de o luna incoa' sigurul lucru ce m-a bronzat a fost lumina de la laptop si neonul din sala de lectura...

Sa avem o zi super super tare cu totii!
Pace!

2 comentarii:

Andi spunea...

na ce am descoperit! :)

fain blogjoru-tzi ji faina guitara!

Anonim spunea...

Vine vara, bine-mi pare.. in gradina am o fotografiat o floare :)