Hooray!
Din ciclul „poate încă mai avem o şansă” , campania celor de la Greenpeace International referitoare la salvarea pădurilor tropicale şi a vieţuitoarelor din sânul acestora (dacă eşti un cititor fidel, cuminte şi silitor, înseamnă că ai citit despre asta în posturi anterioare) s-a dovedit a fi un real succes.
Astfel, în urma Adunării Generale din 15 aprilie a celui mai mare producător şi furnizor de alimente-Nestle îşi setează o nouă politică în ceea ce priveşte identificarea şi selecţia furnizorilor de materii prime (în cazul acesta ulei de palmier) în funcţie de standarde calitative de protecţie a mediului înconjurător. Aşadar, conform acestor criterii, Sinar Mas –ul îşi cam încheie colaborarea cu Nestle, datorită lipsei unui management eficient a riscurilor de distrugere a mediului implicate în procesul de procurare a materiilor prime.
Nu sunt suficient de naivă sau slab informată încât să cred că cele 1.5 milioane de vizualizări ale filmuleţului din campania „Give Rainforests a break” sau a răspândirii mesajelor acesteia a soluţionat problema, însă cred că a fost un instrument important de imagine si lobby. Cu toate acestea, ridic colţurile gurii în ceea ce se arată a fi un zâmbet mulţumit pentru că văd că oamenii pot să fie sensibili la astfel de chestiuni şi că dau (măcar) un click pe/pentru aceasta planetă.
Mişto.
Mai multe aici
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu