miercuri, 21 aprilie 2010

din 21 de motive...




La mulţi ani!

Pentru că:

1. primeşti scrisori nocturne cu iz de delir, fără să te sperii

2. îmi dăruieşti câteodată mai mult decât pot să înţeleg

3. m-am redeschis

4. sunt mai sigură pe mine

5. există o încredere , pe care nu o duc mereu la fel de uşor

6. gândeşti ca mine

7. dar mă şi scoţi din gândirea-mi

8. mă iubeşti atunci când eu mă dispreţuiesc

9. îmi extinzi aria de cunoaştere şi înţelegere

10. eşti câteodată intruziv

11. mi-ai luat o pisică

12. îmi iei ciocolată

13. gravitezi în jurul meu

14. îmi hrăneşti narcisismul

15. accepţi şi câte un pumn

16. ai dinţi frumoşi,

17. şi crezi că şi eu am

18. *****

19. vrei mai mult

20. îţi aminteşti mereu de 21

21. te iubesc

notă. Nu îmi plac declaraţiile în public. La un moment dat însă, cu toţii ne sacrificăm, nu?

Niciun comentariu: