miercuri, 1 iulie 2009

Special Day(s)


so...


sa incepem:

Felicitari pentru licenta ! ai scapat cu bine :)

La multi ani! ai 22 de ani, suna bine, esti pe val ! :D
( cu ocazia asta multumesc tuturor prietenilor care mi-au trimis niste ganduri frumoase de B-day )


si... La multi ani, Blogule! ( face un anisor)

in final,

welcome Malloo, puiutzul de pisica tigrat primit . :* , :* , :*
( o sa se bucure tata de tine :D)

so it was all worth it ...

Un autor bengos spunea ca Increderea in Sine reprezinta Esenta Eroismului. Sper ca nu exagerez cand spun ca ma simt ca un mini-erou acum: am reusit sa duc la finalitate multe dintre lucrurile pe care mi le-am propus si pe care le-am visat.

Multumesc celor care au avut incredre in mine si care mi-au reamntit ca nimic nu e imposibil. Doar noi insine ne mai punem piedici din cand in cand. Dar cum eu am un mers de urs ( rata dupa unii), sunt destul de stabila :)

Sa ne auzim cu bine :)

Un comentariu:

Tivadar Emanuel spunea...

Felicitari pentru tot si La multi ani! ;)