duminică, 30 noiembrie 2008

Vin Sarbatorile...dar pana atunci vin alegerile!

Cu ocazia apropierii perioadei mult asteptate, cel putin de mine, am redecorat un piculetz bloguletzul...
arata mai pitzi, dar e jolly :)

Pana una alta, astazi ne alegem reprezentantii in Parlament. Legat de asta, cel putin putem sa ne deplasam pana la sectia de votare si sa punem o stampila. Desigur , ar fi dragut sa si stim ce/ pe cine votam si de ce. Legat de acest aspect ai o gramada de surse de informatii.

Sau nu intelegi care e treaba cu "votul uninominal"?
...din nou, tine de tine , ca adult- fie ca ai 18 ani ori 26- sa te informezi

o sursa viabila si usor accesibila : http://www.anosr.ro/voteaza/

Daca tot am solicitat si - "culmea"- si obtinut 2 zile libere de la facultate si gratuitate pe mijloace de transport pentru a ne putea depasa "cata casi" pentru a ne manifesta un drept fundamental, constitutional - hai sa o facem!

Motto: Voteaza sau taci in %%% ### ... adica nu ai niciun drept sa mai comentezi dupa de cei "de sus" :D



2 comentarii:

Léda spunea...

Bine ca voi macar aveti de unde sa alegeti. Eu ori votez pe candidatii maghiari imbecili si retardati (imi vine sa vomit decat sa pun stampila pe ei) ori nu votez pe ei si risc ca in lipsa unui deputat maghiar sa faceti genocid intre minoritati.:D
Na amu eu pe cine sa votez????
=)))

P.S.: Ali poti sa stergi acest comment.:D

Eu.. spunea...

Dumnezeule cata persuasivitate gasesc si pe acest blog...la naiba fug sa votez...noroc ca stiu si cu cine...si cat rozzzz...uof...miss u pitzi..leda vezi ca ti-am raspuns prin blogu lui mishu :D:):):):) vreau la clujjjjjjjj