luni, 15 septembrie 2008

momente de pura imbecilitate

Cu totii cred ca am cunoscut momente de glorie...acele momente cand ai o idee geniala, cand gasesti solutia ideala la o poroblema ce te amcina de ceva vreme...o,da- intr-adevar sunt acele momente cand esti tare mandru de tine si te umflii in pene...

what goes up, must come down

... la celalalt capat exista insa momentele de stupizenie incomensurabila..acele ganduri, actiuni, comportamente realizate pe care nu ti le-ai insusi sub nicio forma..."nu, nu as fi putut gandi/face una ca asta! nu, eu nu!".
si totusi ni se intampla

tocmai am trecut prin asta si drept pedeapsa voi scrie despre respectivul episod in "juralu"-mi, ca sa vada toata lumea ... :(
pe scurt, pentru ca e prea greu sa dau toate detaliile, mi-am spalat nitel Ipodul meu mult iubit. Si acu stau si ma uit cu lacrimi in ochi la el si ma amuza si dezgusta in acelasi timp faptul ca miroase frumos a detergent si balsam :(

astept cu nerabdare sa inceapa scoala, sa am naibii un program, o rutina, deoarece se pare ca nu imi prieste timpul liber ...
...

poate suna ciudat, dar nu imi pasa, probabil unii vor intelege, dar chiar ma doare...si nu vorbim de chestiuni materiale. Stiu ca era "un obiect" , dar am trecut prin multe bune si rele cu Ipodul meu si ma supara enorm gandul ca mi-am pierdut in acest hal spiritul de responsabilitate cu care obisnuiam sa ma laud

in concluzie...

mare atentie la ce puneti in masina de spalat...pentru putina lene nu merita sa iti distrugi chestia aia mica&dragutza care iti si canta frumos pe deasupra...

motto: I still love my Ipod

Niciun comentariu: